الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

چشم مجنون از چشم من

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ب.ظ


اولین دوره ی نمایندگی مجلس داشت شروع می شد.کاندیداها داشتند خودشان را آماده می کردند.

اخوی همت از قمشه بلند شد آمد پیشش گفت:"خودت را آماده کن!"

حاج همت گفت:"برای چی؟"

گفت:"برای کاندید شدن.مردم ازت خواسته اند."

فکر کرد.خیلی فکر کرد.گفت:"نمی توانم.نمی آیم."

اخوی گفت:"چرا؟"

حاج همت گفت:"خداحافظی این بچه ها را در شب عملیات با هیچ عوض نمی کنم."

 

صفات الله نصیری

کتاب:به مجنون گفتم زنده بمان

 

 

++ مثل من که نگاه تو را با هیچ عوض نمی کنم شهید همتم

فقط نگاهم کن شهید من

 

+ارباب نوشت:

من نوکرتم؛

هر چی دارم از صدقه سر توست

اگر شدم یه عمر نوکر تو

پشت سرم دعای مادر توست

 

مادر ...دعا

۹۲/۰۶/۲۰
sama

نظرات  (۱۷)

۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۴ سجاد عبدی
نفرین بر آن محرم نامحرم
که زهر جفا را نه در جام تو
که در کام ما ریخت
شهادت جواد الائمه بر شما تسلیت باد...

▌║█║YA HOO 110©sajjadabdi ▌║█║
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامــــــ خدا قوتــــــــــــ

پدرش در رکـــوع بـــود

که سائل آمـد

و انگشــتریش را بخشیـــد

به پــدرش رفته بـود

خــودش، انگشـــتریش را مـی‌ بخشیــد

اگــر امانش می‌دادند. . .

بروزمـــــــ

یازهراکربــــ بلاانشاالله
اونا کجا بودن و ما کجا . . .
سلام...خداقوت....کربلایی بمانی خواهری...
"آمدم تا بگویم خدایا به حق این حسین(علیه‌السلام) ، این عاشق تو، مرا ببخش...."
به روزم
یاعلی
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتــــ
"نوکرهای ارباب پیراهن مشکی و شال عزا و سربند یازهرا آماده کنید چهل روز مانده "
بروزم با * بیست و سهـــ *
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۰ ... خادم الزهرا
سلام
40 روز مانده تا ایام محرم
تا ایام عزای ارباب ...
ای کـــــشتی نجـــــات مــن و یاورم حسین
لطفــــــی که کـرده ای تو به من مـادرم نکرد
ای مهـــــــربان تـــر از پدر و مـــــادرم حسین


طرح اربعین قرائت زیارت عاشورا

هر که دارد هوس کرب و بلا
بسم الله...
لطفا انتشار دهید...
التماس دعا


۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۸ بنت الهدی حسینی
عالی.
خیلی خیلی پسندیدم.
----------------------------------------------
سلام علیکم.
به صبغة الله دعوتید.
یا علی.
کرب و بــلا
نبــر ز ِ یــادم،
جـوونـیمو پــای ِ تــو دادم..
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۳ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتــــــــــ
بعــــد میــــلــاد رضــــا سینه من بی تاب است
عکس گنــبد وسط صحن دو چشمم قاب است
ای خــوش آن کس که جـواز سفرش امضا شد
عـــرفـــــه کــــربـبــلا در "حـــــرم اربـــاب" است
http://bayanbox.ir/id/86320624103091634
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
تو آخر الزمون هر شب شبه عملیاته ....
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۳ ڪربـلایے بے نشان
باز هم دربدر شب شدم ای نور سلام
باز هم زائرتان نیستم از دور سلام
با زبانی که به ذکرت شده مأمور سلام
به سلیمان برسد از طرف مور سلام

میلاد امام رئوف بر شما مبارک
پاسخ:
بر شما هم مبارک
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند
مردم صدای آمدنت را شنیده اند
زیباتر از همیشه شده آستان تو
آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند
...
ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد.
[گل][گل][گل]
پاسخ:

مبااارک

انشاا...قسمتمون شه مشهد.

" یا علیم بذات الصدور"

سلام دوست خوبم .

التماس دعا

++++

شهید دکتر عبدالحمید دیالمه:

حق نفسمان بر ما این است که


این نفس را برای اطاعت الهی در مسیر اطاعت خداوند بکار ببندیم.


درجه محبت و درجه دوست داشتن خدا


به وسیله میزان اطاعت از امر الهی تعیین می‌شود...


پاسخ:

سلام

محتاجیم به دعا

ممنون،عالی بود

۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۶ ڪربـلایے بے نشان
سلام همسنگر

خیلی قشنگ بود...مخصوصا" ارباب نوشت:((
پاسخ:

سلام

ممنون

بله...

۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
بروزم بامطلبی به نام "شاهاپناهم بده "
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
سلام
زیارت قبول
رسیدن به خیر :)
التماس دعا
پاسخ:

سلام

ممنون

انشاا...قسمت شما.وافعا جات خالی بود

محتاجیم به دعا

خداحافظی این بچه ها را در شب عملیات با هیچ عوض نمی کنم...

ممنون
پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی