الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

شهادت

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ب.ظ


 

سلام من به مدینه ، به غربت صادق


سلام من به بقیع و به تربت صادق


سلام من به مدینه ، به آستان بقیع


سلام من به بقیع و کبوتران بقیع


سلام من به مزار مطهر صادق


که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع


سلام من به تو ای ماه فاطمی بقیع


سلام من به تو ای یاس هاشمی بقیع

 

 

 

++ حدیث از امام صادق علیه السلام:

 

أَفضَلُ الأعمَالِ إلَی الله الصَّلاة لِوقتِها و بِرُّ الوالِدَین و الجَهادُ فِی سَبِیل الله
بهترین اعمال نزد خداوند، نمازاول وقت است. پس از آن نیکی بر پدر و مادر، و سپس جهاد در راه خدا است.

بحار الانوار، ج 3، ص 85

 

 

دعا نوشت::

دعا برای سوریه...

اللهم عجل الولیک الفرج

 

۹۲/۰۶/۰۹
sama

نظرات  (۶)

۱۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۴ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
بروزم
یاعلی
سلام
نمیدونم چی باید بگم!
پاسخ:
سلام
امروز اشک‏های تمام عاشقان خاندان علی
از ابرهای غمگین آسمان بقیع می‏بارد

شهادت امام جعفر صادق(ع) تسلیت

ـــــــــــــــــــــــــ
دعا برای سوریه..برای سوریه مظلوم
پاسخ:

تسلیت

دعا...

۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۹ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
یاعلی
پاسخ:

       سلام

ممنون

راستی! خونه جدید مبارک!

نه که نزدیک سال تحصیلی جدیده رفتی تو کارای این شکلی...

:)))
پاسخ:

       ممنوووون

بله دیگه پس چی؟:)

دفترم خریدم:)

خدایا ! توفیق انجام این اعمال رو بهمون بده ...
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی