الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

الهی...

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ


الهی دوست دارم در نگاه تو باشم و تو در نگاه من.

الهی دوست دارم در خلوت دلم تو باشی و بس.

الهی تو نگاهم کن که من نگاهت را دوست دارم.

الهی تو صدایم کن که من صدایت را دوست دارم.

الهی تو با من باش،تو با من سخن بگو که من سخن گفتنت را دوست دارم.

الهی الهی الهی هر جا که با توام خوشم.

 

جمعه نوشت:اللهم عجل الولیک الفرج...

۹۲/۰۶/۰۱
sama

نظرات  (۷)

میشود روشنی چشم من از در برسد
انتظار من از امروز به آخر برسد..
" یا اله العاصین"

بعد از مدتها سلام....

زیارت قبول.ان شاءالله زیارت کربلا نصیب تون بشه.
آمین

****

" آیت الله بهاءالدینی "


در روایات آمده:

اگر بندۀ جوانی در دل شب سه مرتبه بگوید: یا رب یا رب یا رب

ندا می آید : لبیک

ولی اگر یک مرتبه بگوید:

یا اله العاصین (ای خدای گنه کاران)

در ندا می آید: لبیک لبیک لبیک


پاسخ:

سلللللااااااام

خیلی خوشحححالم کردید...ممنونم.

انشاا...قسمت شما

زیبا بود متنتون.ممنونم

التماس دعا

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۴ فدایی ولایت
مــنتی بر ســر ما هم بگذاری ، بد نیست


آه،کم چشم به راهم بگذاری ، بد نیست
.
.
.
.
.
آقا هم گفت: آه، کم خون به دل من بگذاری ، بد نیست !!!


اللهم عجل لولیک الفرج
----------------------------

خیلی زیبا بود

التماس دعا

یازهرا
پاسخ:

ممنونم

محتاجیم ب دعا

یا زهرا

الهی...
خیلی زیبا نوشتی...
پاسخ:
ممنونم...
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
*شهادت انتخابی است که توسط خدا اجرا میشود*
بروزمــــ
یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۴ محسن رامشگر
سلام با یک نظرخواهی در مورد مردان یا زنان ... به روزم . خوشحال میشم تشریف بیارید و نظر بدید
لطفا مشارکت کنید . ممنون
الهی هرجا که با توام , خوشم ...

زیبا بود! ممنون :)
پاسخ:
فدات...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی