الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

ک ر ب ل ا .........

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۹ ب.ظ


 

++روزهای آخر ماه مبارک رمضان...

این مهمانی هم تمام شد...سال دیگه باشم،نباشم........

انشاا...کربلایی شیم.

+++ الهی العف...

التماس دعای زیاد.

یا زهرا

 

بعدا نوشت:

اشک نوشت:السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

آقا دلم برات تنگه آقا.....

لایق وصل تو که من نیستم

اذن به یک لحظه نگاهم بده    رضا جان

۹۲/۰۵/۱۶
sama

نظرات  (۶)

سلام
275 کیلومتر رو که دیدم یاد پیاده روی اربعین پارسال افتادم و عجیب دلم هوایی شد.
التماس دعا
پاسخ:

سلام

خوش بحالتون....

محتاجیم ب دعا

۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۰ بے بازگشتــــ ...
ان شاالله که کربلایی شویم .... چه حسِ خوبی داشت ... کاش لایق شویم ...
پاسخ:

انشاا...

کاش...

۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۵ خانم چادری
سلام آبی جان
چطوری خواهری؟
آبی، اگه خدا بخاد شنبه عازم مشهدم، اونجا دعاتون میکنم.
:)
عیدت مبارک.
پاسخ:

سلام

واییییی خوش بحالت

التماس دعاااا

همچنین.

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
عید بر شما مبارکــــــــ
یا زهرا کربــــــ بلا انشاالله
پاسخ:

سلام

ممنونم

همچنین .انشاا...

اللهم ارزقنا زیاره کربلا ....
پاسخ:
الهی آمین
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۶ سمیه ناصری
سال دیگه باشیم یا نباشیم.......خدایا این ماه رمضان رو ماه رمضان آخر عمرمون قرار نده
پاسخ:
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی