الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

ماه خدا

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ق.ظ

 

ماہ دلدادگی بندہ ب معبود رسید

بر سر سفرہ شاھانہ گدا آمدہ است ...


با ادب خاص خود وارد این مهمانی بی مانند بشویم.

 

++کم کم داریم وارد مهمونی خدا میشیم...خدایاااا ببخش ببخش!

++الهی و ربی من لی غیرک

التماس دعا

۹۲/۰۴/۱۲
sama

نظرات  (۱۴)

سلام،طاعات قبول...خیلی تو لحظه های افطار و سحر دعا کن خیلی زیاد برام خواهری
"سید...!تو غفلت می کنی،خدا با تو مدارا و بدان که گذشته ها گذشت و اکنون وقت را...."
به روزم
یاعلی
پاسخ:

سلام

چشم،شما هم دعامون کن.

الهی و ربی من لی غیرک .....
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۴ خانم چادری
الهی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم،نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی.
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم،چو گدا بر سر راهی
کس به غیر از تو نخوانم ، چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی

ماه مبارک مضان مبارک.
پاسخ:

       ممنونم

خیلی قشنگ بود.

۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۵ فدایی ولایت
خدایا، چشمی عطا کن تا برای تو بگرید، دستی عطا کن تا دامانی جز تو نگیرد، پایی عطا کن که جز راه تو نرود و جانی عطا کن که برای تو برود.
شهید مهدی رجب بیگی

زیارت قبول
پاسخ:

انشاا... آمین

ممنونم.انشاا...قسمت شما.

۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۷ سید گمنام
سلام خواهری
چقدر دلم تنگ شده بود برای ماه رمضان..
بی صبرانه منتظر ماه ِ خدا هستم.

دعا..
پاسخ:

       علیک سلام خواهری جون

منم

رمضان ماهه من و توست .

خداکند میهمانه خوبی باشیم .

میزبان که خوبیش ثابت شده .
خهلی زیبا بود...
اگه تونستید به من سر بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبر بدید...
التمآآس دعا
۱۴ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۰ محمد ابراهیم نامدار


التماس دعا
سلام عزیزم

ماه میهمانی خداست! ما از همین الان هیچی نمیخوریم تا آماده بشیم سر سفره اون مهمونی دلی از عزا دربیاریم !!! :)))))))
پاسخ:

سلام فداااا

واقعااااا:)))))))))))

سلام عزیزم
چه روزه ای بگیریم امسال !!!
پاسخ:

سلام

چطور؟

سلام....زیارت قبول خواهر عزیزم...خیلی التماس دعا
"می خواستن بچه ها برای وضوی نماز صبح راحت باشن …وقتی کارشون تموم میشد تازه محمد جواد می رفت نماز شب بخونه..."
به روزم
یاعلی
پاسخ:

سلام بر خواهر خوب من

ممنونم،انشاا...قسمت شما

سلام محتاج دعای شما در همه ایام سال به خصوص ماه رمضان هستم
پاسخ:

سلام

ممنون از حضورتون

محتاجیم ب دعا

"هوالمحبوب"

شرمنده زودتر نشد بیام زیارت قبول بگم ...
امیدوارم برا منم دعا کرده باشین ...

+ خداروشکر که داریم به ماه رمضان نزدیک میشیم ...
این یعنی خدا هنوز بهمون امید داره ...
ایشالا همونی که میخواد بشیم ...


التماس دعا ...
پاسخ:

سلام

بله حتما.

خداروشکر

محتاجیم ب دعا

۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۱ خانم چادری
آخ جووون ماه رمضان
:))))

پیشاپیش این ماه عزیز مبارک
آبی جانم اولین نفری که تبریک گفتم ;)
پاسخ:
ممنووونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی