الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

آقای من...

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۵۱ ب.ظ


موعد روزهای پر انتظار من

آقا تویی قرار دل بی قرار من

از های و هوی این تن خاکی دلم گرفت

کی میرسد برای همیشه بهار من!

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

++التماس دعا

 

بعدا نوشت:

ممنونم از دوست و خواهر خوبم

که زحمت کشیدند کار هدر و قالب وبلاگمو انجام دادند.

ممنونم بی رنگی عزیز.

۹۲/۰۱/۳۰
sama

نظرات  (۶)

به به! سیاسی مینویسی!!!!!!!

زنده باد بهار!!!!!!!! :))))))))))))))))))))
پاسخ:

واااااااااااااایی

باورت میشه؟؟اصلا متوجه نبودم")

چه دقیق:)))))))))

سلام عزیزم
قالبت قشنگه !!
پاسخ:

سلام محیا جون

ممنوم:)

سلام...قالب جدید مبارک خواهر جان....
"گفت: "یازده بار...و اگر خدا بخواهد به نیت دوازده امام،‌ در مرتبه‌ی دوازدهم...."
به روزم
یاعلی
پاسخ:

سلام بر خواهری خودم

ممنونم:)

چشم.حتما

یا زهرا

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج    
سلام علیکم دوست عزیز
انشالله جشن ظهور آقامون به زودی
پاسخ:

سلام

انشاا...

می آید از ره مردی سواره . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی