الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

...

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۸ ب.ظ


۹۱/۱۱/۰۲
sama

نظرات  (۴)

"هوالمحبوب"

:-|

دلم یه بارون حسابی طلب کرد ...


۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۲۵ و خدا خندید...
و جاده زندگی چه طولانی به نظر می رسد وقتی هوای دلت بارانی میشود...
پاسخ:

بارانی...

فعلا نیمه ابریهههه

سلام عزیز

به به! چه خونه ای! مبارکه
امتحانا رو دادی راحت شدی دیگه
. . . 
پاسخ:

سلااااام دخی من

نه بابا،تموم نشده هنوز!!!

۰۳ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۲۹ دو چشــــــــــــم وقــفــــــــ
شیشه پنجره را باران شست. از دل من اما . . . . . .
پاسخ:
... دل من هم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی