الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

مهربان ترین مهربان ها

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۳ ب.ظ

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


منم پروردگارت...

صدایم کن،مرا

بخوان ما را...منم معشوق زیبایت...

منم نزدیک تر از تو به تو

 

تو راه بندگی طی کن

تو دعوت کن مرا بر خود

به اشکی،یا ندایی،میهمانم کن.

که من چشمان اشک آلوده ات را دوست می دارم.

 

 

 

++مهربونم،غیر از تو هیچکسو ندارم...همه کسم تویی خدای من

دلتنگتم خدای من...

همین! و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد...

چقدررررر دوووست دارم خدااااا

تمام روزهامو پر کن از رنگ و بوی خوووودت:)

خدای من!

۹۲/۰۹/۰۳
sama

نظرات  (۱۲)

۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۱۲ کربلایی بی نشان
لحظاتتون سرشار از عطر حضور خداوند...
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۸ علی بخشایش
به نام خدای اشک

وبلاگ “گریه مکتوب"
شعر ها، شاعرش و مکتوباتش
تشنه نقد اند و بررسی اند
گاهی قطره ای بیت میچکد از گریه مکتوب
گاه واژه هایش را پای یک تصویر میگریاند
گاه سوالی است چکیده هایش
و تازگی افتتاحیه دارد برای صفحه ی جدید به نام : “مختصر…”
آب و جارو کرده وبلاگش را و تا شما بیائید نشسته ام دم در تارنما!
http://tarsim.blog.ir
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۲ شبکه ی اجتماعی بچه های هشت بهشت
سلام و درود دوست عزیز ;
وبگاه شما از بین انبوهی از وبلاگها جهت تبادل لینک ولوگو انتخاب شده است. چناجه مایلید با شبکه ی مجازی مهدوی بچه های هشت بهشت تبادل لینک نمایید لوگوی ما را در سایت خود قرار داده و نسبت به ثبت وبگاه خود اقدام نمایید.
آدرس صفحه ی کدلوگو و ثبت وبگاه:
b8bb.wiroom.com/blog

باتشکر
مدیریت وبلاگستان شبکه ی اجتماعی بچه های هشت بهشت
b8b.ir
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۹ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتــ
ایامـــــ تسلیتـــ
همه گفتند محال است
دل خوشم من به محالات رضا(علیه السلام)
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
آپمـــ
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاء الله
سلام
به لطف آقا فردا عازم کربلائیم
حلالمون کنید ...
پاسخ:

سلام

خوش به سعادتتان

التماس دعا

*از چاه خود آب برداریم....*

سلام....دعوتید

http://zareh.blog.ir/post/237

یا علی
"یا الله"

سلام بر دوست خوبم .التماس دعا ، اللهم عجل لولیک الفرج

***

عطرِ حـریم تـو اگر دوریم ،

دلخوشیم به نسیمِ گاه گاهِ نگاهـت ...

خوب میدانم از هر که تـــو دل بـردی ، خرابِ عشـقت شد ...

پس بنگر ما را ؛ به نگاهی ...

که دلها، خراب یاد تـــوست ...یا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)



پاسخ:

       سلام

خیلی محتاجیم به دعا

یا امام رضا ع

۱۷ آذر ۹۲ ، ۲۲:۳۴ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چفیه منتظر اعلام کمبودهای این وبلاگ توسط خوانندگان...

با تشکر
۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۵ سید گمنام
یا مُونِسى عِنْدَ وَحْشَتى
غمی می‌ماند؟! ...
۰۹ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۰ خانم چادری
:)
پاسخ:
:)
الهی و ربی من لی غیرک.
یا غیاث المستغیثین
بخوان ما را بگردان قبله ات را سوی ما
اینک وضوئی کن خجالت می کشی از من ؟
بگوجز من کس دیگر نمی فهمد

به نجوایی صدایم کن
بدان آغوش من باز است

برای درک آغوشم
شروع کن یک قدم با تو
تمام گام های مانده اش با من !!!
پاسخ:

ممنونم...

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی