الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

بهترین ماه...

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ


 

 

کم کم سیاهی علمت دیده می‌شود


آثار خیمه های غمت دیده می‌شود


افتاده سینه ام به تپش های انتظار


از روی تل دل، حرمت دیده می‌شود

 

 

 خط خطی های من:

آقا امسال هم...چقدر دلم خوش بود امسال اربعین پیاده کربلا....نمیدونم چرا!!

اما برا ما فقط آرزوست.....

دلم داره میسوزه...!!!

خستم،کمکم کن...من با نشستن پا هیئتت جون میگیرم ارباااااابم...

بطلب آقا...

..............................................................

التماس دعا

۹۲/۰۸/۱۱
sama

نظرات  (۶)

۲۵ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۹ خانم چادری
ان شالله روزیتون آبجی کوچیکه
پاسخ:
  انشاا...باهم   
سلام
ان شاالله اگه قسمتتون شد:
خواهشا دعا کنید. . .
پاسخ:

سلام

اگه...

محتاج دعایم

۱۸ آبان ۹۲ ، ۰۸:۳۶ علمدار عشق
" یا طبیب من لا طبیب له"

سلام بر رفیق شفیقم، در این ایام التماس دعا داریم.
دست نوشته هایت مثل همیشه عالی وتکان دهنده بود.
متشکرم.اللهم عجل لولیک الفرج

****


اهل معنایی از قول آیت الله بهجت (رحمه الله) میفرمود:

در مجالس روضه که هستید،
وقتی برای شما چایی می آورند،

آن چایی را هم به نیت دفع اخلاق رذیله خود بنوشید . . . .


پاسخ:

       سلاااام

ممنون به پای نوشته های شما نمیرسه استاااااد

ممنون از پیامتون خیلی قشنگ بود....به نیت شفا

عطری که از حوالــی پــرچم وزیده است
مـا را به سمتــ مجلس آقا کشیده است
از صحــن این حسینیه تا صحـن کربلا
صد کوچه وا کنید، محرم رسیده است
دست ازل دو چشم مرا وقف گریه کرد
اصلاً مـــرا برای همین آفریده است
آقــا ببین برای عــزای تــو مــادرم
پیراهـــن سیــاه برایم خریده است..
دعا کنید قسمتمون بشه ...
پاسخ:
    انشاا...
سلام.
فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان را تسلیت عرض میکنم.
"کفن است، یک کفن از هفتاد و دو کفن در دست امام باقی مانده بود که امام به سمت من آمد و آن را به دست من داد و گفت : این هم برای تو..."
به روزم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی