الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

لبخند...

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴ ب.ظ

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

از لبخندت برای تغییر دنیا استفاده کن
مگذار دنیا لبخندت را تغییر دهد...

 

++لبخند...!!!

خدایا کلی حرف دارم باهات اما نه اینجا تو دفتر دلم...

 +++

میلاد دهمین منظومه کهکشان هستى، طلایه‏دار پاکى و هدایت، امام على‏النقى (ع) گرامى باد.

التماس دعا:)

۹۲/۰۷/۲۷
sama

نظرات  (۱۰)

دلم تنگ لبخندی شد که دنیا تغییرش داد!
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامــــ خداقوتــــــ
غمگیـنم
مثـل منتـظری کـه
محــــرّم نیـامـده از دنیـا بـرود...

بروزمـــ با " لبیکــــ یا ح س ی ن (ع) "
التماس دعا
یازهراکربـــــــ بلا ان شاء الله
۱۰ آبان ۹۲ ، ۲۲:۳۸ خانم چادری
سلام آبجی کوچیکه :)
دلم براتون خیلی تنگ شده
برا هردوتون...
پاسخ:

 سلااااااام خواهری

ما بیشتر تر تر ....بیا اینجا دیگه:(

سلام
مطالب خوبی نوشته بودید! بهره مند شدیم.
با مطلبی متفاوت راجع به چای به روز شدم
خیلی خوشحال می شویم که نظرتان را بدانم...
یا حیدر
سلام علیکم
کم پیدائید؛
خیره انشاالله
پاسخ:

سلام

هستیم...

انشاا...

۰۷ آبان ۹۲ ، ۰۴:۰۰ دو چشــم وقفـــــــــ
لبخند... خلاصه تمام خوبی ها
:-)
پاسخ:
:)))
آخی! چه قشنگ ....
پاسخ:
:)
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۹:۵۹ علمدار عشق
"یا رئوف"

سلام، گلم. متشکرم از جملات کوتاه ودر عین حال قصار ونغز شما. عالی بود.
التماس دعا

+++



اَللّهُمَّ ما اَخافُ فَاکْفِنى، وَما اَحْذَرُ فَقِنى، وَ فى نَفْسى وَ دینى فَاحْرُسْنى

خدایا از آنچه مى ترسم کفایتم کن

و از آنچه برحذرم، نگاهم دار

و خودم و دینم را حفظ کن


بخشی از دعای عرفه


پاسخ:

سلام

ممنوووونم

محتاجیم ب دعا

۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۱ سید گمنام
لبخند تو
خط تقسیم ماه است..
بخند؛
شق القمر می کند
اعجاز لبانت!

سلام خواهری
ایام مبارک..
پاسخ:

چقدر قشنگ

سلام ممنونم،همچنین خواهری من

التماس دعا

۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۰ ارحم الرحماء
سلاااااااام آبجی
:)))))))))))))))))))))))))))
یه دنیا لبخند تقدیم ب بهترین خواهر دیناااااااااا :*
پاسخ:

سلاااااااام

ممنووووون فدااااااا

ما هم:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی