الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

شهید چمران

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ق.ظ


خدایا،خود را به تو می سپریم تا در میان طوفان ها،از میان گرداب های خطر،ما را راهنمایی کنی،با نور ایمان قلب های ما را روشن نمایی،به آتش عشق خودخواهی ها و ناپاکی های وجود ما را بسوزانی.

 

خدایا؛از تو میخواهم که طبع ما را آن قدر بلند کنی که در برابر هیچ چیز جز خدا تسلیم نشویم،جیفه های دنیا ما را نفریبد،خودخواهی ها ما را کور نکند،سیاهی گناه و فساد و تهمت و دروغ و غیبت قلب های ما را تیره و تار ننماید.

 

خدایا،به ما آنقدر ظرفیت ده که در برابر پیروزی ها سرمست و مغرور نشویم و کوچکی و بیچارگی خود را فراموش نکنیم و در برابر شکست ها و مصیبت ها خود را نبازیم  و در تاریک ترین لحظات کشنده حیات،امید خود را به خدا از دست ندهیم.

 

خدایا،آن چنان تار و پود وجود ما را به عشق خود عجین کن که در وجودت محو شویم،که جز تو کسی را نپرستیم،جز تو چیزی نخواهیم،جز تو چیزی نبینیم...جز تو مونسی نگیریم،جز تو پناهگاهی نپذیریم،جز تو آرزویی نداشته باشیم.

 

ای خدای بزرگ،این دانه کوچک را با اتصال به رحمت خود به بی نهایت و ابدیت متصل کن،و به قدرت لایزال خود از همه قدرت های عالم بی نیازش فرما.  

            

آمین یا رب العالمین

 

++کتاب نیایش ها(شهید چمران)

...............

۹۲/۰۵/۲۲
sama

نظرات  (۱۲)

سلام
پاسخ:
علیک سلام
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۸ خانم چادری
رویت شد
20
امضا : خانم چادری
:)
پاسخ:

چی؟؟

نخیرم 19:)

خانم آ-بی:)

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۶ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
انشاالله به همین زودی ها قسمت و روزیتون بشه!
کربـــــ بلا نرفتن درد دارد!
کربــــــ بلا رفتن درد دارد خیلی بیشتر!
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
پاسخ:

سلام

انشاا...

محتاجی ب دعا

و باز هم:
با خدا باش و پادشاهی کن.....
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۸ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام

دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
از سفره های نذری مادر شروع شد
با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
آقا زهیر دیگری امروز آمده
دست مرا بگیرو ببر…عاشقت شدم
خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
یازهرا کربــــ بلا انشاالله
سلام


بسیــــــــــار عالی

استفاده کردیم ...


ــــــــــــــــــــــ
خدا قوت..

"افتخاری بد"
سلام...خداقوت
" بر من قبری نسازید،مرا از یادها ببرید،من نبودم،منی وجود نداشتـه است می خواهم همه جز او مرا از یاد ببرند ..."
به روزم
یاعلی
پاسخ:

سلام،ممنونم

چشم.حتما

یا زهرا

جدی؟؟؟

فردا کنکور داری؟

بابا , اینجور اخبار رو یهویی چرا میدی؟ ما قلبمون با باتری کار میکنه!!!!!!!

ایشالا ایشالا ایشالا موفق میشی!

هرچی خیره پیش بیاد ایشالا

بترکه چشم حسود ....
پاسخ:

هه فک کن :))

خیلی خوب بود،راضی بودم.

انشاا...

بترکه:)

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۴ سمیه ناصری
چه لذت بخش خوندن نیایش های این شهید بزرگ
از دلی پاک سخنانی دلنشین بلند میشه و به دل بقیه میشینه
کاش بتونیم دیدمون رو نسبت به نعمت های خدا اینقدر وسیع کنیم
تا زبانمون از شکرش لحظه ای قرار نداشته باشه
ممنون بابت این انتخاب زیبا
پاسخ:

واقعا

خواهش میکنم.

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۹ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
بـوی ِ نـاب ِ بهشـت می دهـد همـهٔ نام های ِ قشـنگ ِتـو

می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ د ِ لَ م ..

گفته بودی اَلجَبّـار

یعنی کسی که جُبران می کند همـهٔ شکستگی هایِ د ِ لَ ت را

گفته بودی اَلمُصَـوِّر

یعنی کسی که از نُـو می سازد

همـهٔ آنچه را ویـران شده است درون ِ د ِ لَ ت

گفته بودی الشّافـی

یعنی کسی که شفا می دهد تمـام ِ زخم هایِ عمیق و نا علاج را

هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـهٔ نام هایِ زیبایت

نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت ...
بروزمــــــ
یازهرا کربــــ بلا انشاالله
پاسخ:
خیلی قشنگ بود.ممنون
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۵ یک آخرالزمانی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید واقعا استفاده بردم
خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
یاعلی
سلام....ممنون از حضورتون خواهر خوبم
خدایا توانمان ده که فقط و فقط برای تو باشیم
قسمت های خوبی رو از این کتاب انتخاب کردید....خدا خیرتان دهد
یاعلی
پاسخ:

سلام خواهری من

انشاا...

ممنون،کتاب عااالی

یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی