الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

سمبل عشق

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ

ای خدای بزرگ،آن چنان عشق خود را در دل ما جایگزین کن که جایی برای دیگران باقی نماند،آن چنان روح ما را تسخیر کن که هوای دیگری نکند،آن چنان همه هستی ما را از وجود خود پر کن که از همه کس و همه چیز بی نیاز باشیم.


آنقدر به ما معرفت ده که جز تو کسی را نپرستیم،آنقدر به ما عزت ده تا در برابر هیچ طاغوتی به زمین نیفتیم،آنقدر به ما شجاعت ده که در مقابل هیچ ظالمی تسلیم نشویم.


"شهید چمران"


ای خدای من،ای دوست ازلی و ابدی من،ای انیس شب های تار من،ای مونس دردها و غم های من..............

خدای من...



++التماس دعا

۹۲/۰۳/۰۵
sama

نظرات  (۸)

salam ...khobi?
:)
پاسخ:

سلااااام ترنم جان

ممنونم،شما چطورید؟؟:)

۱۰ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۹ دو چشــــــــــــم وقــفــــــــ
سجاده ام التماسی ست دائمی برای نزول عشق تو. . .
پاسخ:

....

چقدر قشنگ

سلام
خدا کنه این ماه ،‌مثل ماه های قبلی که آمدو گذشت و ...
نباشد
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۳۶ روح الله علوی
سلام زیبا بود
بروزمو منتظر نظراتتان
حتما تشریف بیارید
حق
....
خدای من
آنچه به صلاح َم است را
برایم مقدر بفرما...
پاسخ:
آمین.....
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۷ خانم چادری
سلام
عبادت هات قبول
خدایا...
پاسخ:
سلام
.......
سلام خواهری
ممنونم از لطفت
انشالله جزو امرزیدگان این ماه باشیم..
التماس دعا زیاد
یاعلی
پاسخ:
سلام خواهری خوبم
انشاا...
چشم...محتاجیم ب دعا
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی