الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

هیچ...

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۳۳ ب.ظ


 

خدایا!کوله بارم را بسته ام،اگرچه خالی است،اما میدانی فقیر این راه منم

خدایا!مرا ببخش،مرا عفو کن.

خدایا!میدانم چه کردم و چه بودم،خوب میدانم

خدایا!هر چقدر بد هستم،تو خوبی،تو رحمان و رحیم هستی،پس مرا ببخش...

 

شهید علی محمدی پور(فرمانده گردان خط شکن)

برای شادی روح امام و شهدا صلوات

 

++خدای من،مهربون خدای من

انیس شبهای من

همدم تنهایی های من

خریدار اشکهایم

خالق من...تموم زندگیم...تموم عشقم...

هیچ وقت و هیچ وقت تنهایم نگذار....

یک لحظه هم مرا به حال خودم وا مگذار...

آمین.

یا زهرا

۹۲/۰۲/۰۳
sama

نظرات  (۸)

سلام آبجی
میبینم که نمیبینمت ;)
میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) مبارک.
پاسخ:

سلام خواهری من

ممنونم،بر شما هم مبارک.

" یا علیم بذات الصدور"

سلام

ممنون از مطلب زیبایت. آپم. حتما بیا

اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی.التماس دعا
پاسخ:

سلام

ممنونم.چشم

خدایا, منو آنی و کمتر از آنی به حال خودم وامگذار...
پاسخ:
آمین
سلام
الهی امین
پاسخ:

سلام...

آمین

زندگی به سختی اش می ارزد
اگر تو در انتهای قصه ایستاده باشی
خدای خوب من...
پاسخ:
..........
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۵ دو چشــــــــــــم وقــفــــــــ
دلم خدا میخواهد
کمی سکوت
کمی دل بریدن. . . . .
پاسخ:
اوهوم...
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۳ دو چشــــــــــــم وقــفــــــــ
دختر یه جا وایستا دیگه! چقد قالب عوض میکنی [لبخند]
پاسخ:

:)))

اسیر قالب جدیدم.این هدر رو خیلی دوس دارم.

انشاا.. دیگه تغییر نمیکنه:)

الهی آمین
امروز عصر کتاب این عشق الهی ست رو میخوندم...
احوالات شهدا کجا و منِ غرق در گناه کجا...
پاسخ:

خیلی کتاب قشنگیه...خیلی

دعامون کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی