الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

قلب

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ


خدایا،هر چه را دوست داشتم،از من گرفتی،به هر چه دل بستم،دلم را شکستی.به هر چیزی که عشق ورزیدم،آن را زائل کردی.هر کجا که قلبم آرامش یافت،تو مضطرب و مشوشش نمودی.هر وقت که دلم به جایی استقرار یافت،تو آواره ام کردی.هر زمان به چیزی امیدوار شدم،تو امیدم را کور نمودی...

تا به چیزی دل نبندم و کسی را به جای تو نپرستم و در جایی استقرار نیابم و به جای تو محبوبی و معشوقی نگیرم و جز تو به کسی دیگر و جایی دیگر و نقطه ای دیگر آرامش نیابم،فقط تو را بخوانم،تو را بخوانم،تو را بجویم و تو را پرستش کنم.

 

خدایا،تو را شکر می کنم که در چشمانم چشمه اشک گذاشتی تا پیرایه های قلبم را با اشک بشویم و آتشفشان های درونم را با قدرت تسکین بخشش آرام کنم.

 

++وای خداااا....
+++شهید چمران و نیایش هایت را خیلی خیلی دوست دارم...
شهید چمران........

 

بعدا نوشت:

25/1/92

بهترین روزهای زندگیم بود این روزها...

حضور 2 شهید گمنام که 18 و 25 ساله....

صفا دادید به شهرمون...

++خدایا شکرت بخاطر این روزها...ممنونم.

یا زهرا(س)

۹۲/۰۱/۲۲
sama

نظرات  (۴)

مناجات دلنشینی بود ..

 

پاسخ:
خیلیی...

خوش بحالت

از بی لیاقتی نبودیم ببینیم....

 

یازهرا...

پاسخ:

...............

یا زهرا

۲۵ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۲۱ ارحم الرحماء
امروز ........................
من ِ بی لیاقت کجا و ...........
پاسخ:
...............
خواهری سلام
بی مادر شدیم...
پاسخ:

سلام

....

دعام کن سادات بزرگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی