الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

حجاب

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ب.ظ


 

++خدایا حفظمون کن خیلیییییی...

++یا زهرا...مادر.

ادامه مطلبو خیلی دوست دارم.

 

 

 

۹۲/۰۱/۱۷
sama

نظرات  (۱۰)

" شاه کلید اصلی ارتباط با خدا"

 

آیت الله بهجت ( رحمت الله):
از ما، عمل چندانی نخواسته اند!

مهم تر از عمل کردن، "عمل نکردن" است!

تقوا یعنی "عمل گناه را مرتکب نشدن!

همه میپرسند چه کار کنیم؟

من میگویم: بگویید چه کار نکنیم؟

و پاسخ اینست:

گــــــــنــــــــــــاه نــــکــنــیــد.

شاه کلید اصلی رابطه با خدا " گــنــاه نــکــردن " است.



"هوالمحبوب"

سلامعلکم ...

این پست تقدیم شود به تمام چادریای از ته دل :)))))

ممنون عزیز جان ...

یادتون بودم حسابی ...
ان شاالله به زودی روزیتون شه ...
پاسخ:

سلام

ممنونم،لطف کردید

انشاا...

سلام
حجاب خواهر آخر یکم مشکل داره :)))))
پاسخ:

سلام محیا جان

:)))))))))

این عکس آخریه کلی عکس پروفایل یاهوم بود... دیدم میبینمش دلم از حال میره! عوضش کردم! :دی

کاش دخترم مث این عکسا بشه... با عشق چادری بشه... از ته دل!

پاسخ:

آره واقعا!!

جااااااااانه:))

انشاا...

گرچه ما خون دادیم و جون دادیم از روز نخست
اما کوبنده تر از سرخی خون چادر توست . . .
پاسخ:

به به خوش اومدید.

عجب شعری بود.ممنون

ببین چه زیبا روشو با چادر گرفته این دختر!
همیشه با دیدن عکسش به خودم میگفتم: یعنی چی!!!!.............................

پاسخ:
اوهوم....

وای خدا

به منم یه دختر بده مثه اینا ...

 

پاسخ:
انشاا...:)
۱۸ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۴۳ دو چشــــــــــــم وقــفــــــــ

روضه ما از پشت در شروع شد......

التماس دعا

پاسخ:

اجابت دعا

وای! چقدر این بامزست!!

تو این سایت معروف ما! یکی از بچه ها آواتارش همین عکسست!!
پاسخ:

باز گفتی؟!!

اینجام بیخیال نمیشی:))

۱۸ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۰۱ ارحم الرحماء
حجاب = حجب و حیا

ای جان ...
چه بامزه ست این کوچولوهه !!

پاسخ:
آره ههههههههههههه:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی