الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

...

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ


 

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است:


السلام علیک یا بقیه الله........

 

۹۲/۰۱/۱۵
sama

نظرات  (۶)

راه دور بود! چه کنیم دیگه... خراب رفاقت و اینا :دی

پاسخ:

باباااا

ممنونم،شرمنده کردید...

آخ دلم چقد جمکران خواست... :(

خیلی وقته نرفتیم!

×

عاقا ما شما رو خیلی دوس داریما حباب جان... بی لیاقتیم که کم سر میزنیم

ببخش توروخدا :(

پاسخ:

منم:( جمکران...

....................

نه خواهش میکنم این چه حرفیه

ما هم شما را دوست میداریم.

ممنونم ک اومدید.

چه زیبا گفتی!
دلم به مستحبی خوش است که..
سلام بر مهدیِ جان ها...
سلام
به نکته ی خوبی اشاره کردی "مستحبی که جوابش واجبه ..."
السلام علیک یا بقیه الله ...
چشم انتظار رجعت آدینه توایم
ما را برای صبح ظهور انتخاب کن...
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام...ممنون از حضورتون
با افتخار لینک شدید
یا علی
پاسخ:

سلام

ممنونم

یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی