الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

ممنونم شهدا...

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۸ ق.ظ

 

اروند...و راوی خوبی ک داشتیم.


امسال یک چیز دیگه بود...

سفر عشق بود،انگار کریلا بودم،امسال بهتر درک کردم،فهمیدم،دیدم،حس کردم...

امسال فکه ک برای اولین بارم بود آتیشم زد....خاک گرم و آفتاب سوزان فکه و تشنگی...وقتی دیگه توان را رفتن رو نداشتی...

یاده شهدایی ک بعد 3 روز از تشنگی...

یاده شهید 13 ساله...یاده شهدایی ک چه جوری ب شهادت رسیدند.

و من رو سیاه و شرمنده و فقط اشک...

و در آخر معراج شهدا که...

و در برگشت قم+جمکران

واقعا سفر جنوب رو نمیشه گفت باید دید و دید و دید.

+خدایا ممنونم بخاطر این همه خوبی و محبتت ممنونم...

+شهدا خیلی خیلی صفا دادید،انگار دوباره شارژ شدم...

+خدا رو شکر که امسال هم با شهدا  آغاز شد...

هوامونو داشته باشید...

پ.ن:روز آخر همه ب شهدا یک قول دادند...

انشاا... هممون سر قول هایی ک ب شهدا دادیم بمونیم...انشاا...

+دل تنگه برا خاک طلائیه و شلمچه!

 

التماس دعا

یا زهرا

۹۱/۱۲/۲۸
sama

نظرات  (۷)

سلام شهیدزنده من.
ان شالله سالی سرشارازمعنویات ویاری امام زمان داشته باشی.
باشما موافقم که امسال جنوب یه چیزه دیگه بود مخصوصا تیرخلاصی آخر محمودوند ....کاش بشه بارها وبارها توفیق چنین جای به همه داده شده که هرکی بتئنه خودشوتون خاک ها پیداکنه ...ان شالله عاقبت همه به شهادت ختم بشه.
التماس دعا.
یازهرا
پاسخ:

سلام دوست من

ممنون از حضورت.خیلی خوشحااال شدم.

انشاا...

انشاا... با هم کربلا قسمتمون شه،واقعا یه چیز دیگه بود واقعا... و محمودوند...

بازم ممنون و التماس دعای زیاد

محتاجیم ب دعا

یا علی

+خدایا ممنونم بخاطر این همه خوبی و محبتت ممنونم...

+شهدا خیلی خیلی صفا دادید،انگار دوباره شارژ شدم...

+خدا رو شکر که امسال هم با شهدا  آغاز شد...

اینا رو بشدت لایک میکنم!!!!!!!!!!!!!!! :)

پاسخ:

چی چی میکنی؟؟!!:)

بله دیگه...خدایا شکرت

سلام عزیزم
شما هیچوقت برای عرض تبریک پیش قدم نشدی ولی نوروز مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشی.
پاسخ:

سلام

زود قضاوت نکن.من یک روز قبل عید اومدم هر چی میخواستم نظر بدم بلاگفا نمیذاشت.چند بار سعی کردم اما نشد.

شما هم سال خوبی داشته باشی.

این عید به نور فاطمیّه زیباست

روزی تمام سال من از زهراست

با بردن نام فاطمه فهمیدم

سالی که نکوست، از بهارش پیداست ...

پاسخ:

ممنون

عالی

سلام
زیارت قبول...انشالله به زودی کربلایی بشی خواهر عزیزم...
لحظه تحویل سال خیلی التماس دعا
یاعلی
پاسخ:

سلام به دوست و خواهر مهربونم

ممنونم.انشاا... با هم.

اجابت دعا

شما هم ما رو دعا کن.

یا زهرا

سلام خواهری جانم
زیارت قبول
و
دعاهایت به خیر مستجاب..
انشاالله به زودی خبر کربلا رفتنت را بخوانم..
پاسخ:

سلام خواهری من

ممنونم.همچنین

انشاا... باهم دیگه.

۲۸ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۲۰ خانم چادری
بسم الله
سلام دوستم
زیارتت قبول
انشالله به زودی کربلا نصیبت.

پاسخ:

سلام همسفر من

انشاا...با هم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی