الهی و ربی من لی غیرک

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ . . .

اى دوست آنکس که دوستى ندارد

آخرین مطالب

نه آبی نه خاکی

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۵۶ ب.ظ


چند شب پیش با چه حس و حالی کتاب نه آبی نه خاکی رو برای 2 بار خوندم.خیلیییییییی قشنگه

اصلا با کتابای دیگه فرق داره.شهید عزیز با چه حس و حالی نوشته ک آدم فک میکنه انگار تو همون فضاست چقدر قشنگه و خودت انگار اونجایی و اشک داره دیوونت میکنه.بابا شما نمیگید ما با چه دلی باید اینارو بخونیم و بعدش باید چجوری طاقت بیاریم....

مخصوصا وقتی دیگه 22 ساله بودن خداااا.اصن نمیدونم....

حتما برا این نیت خالصش بود رو آدم تاثیر داشت که گفته:من بی وضو از جبهه نمی نویسم.

و این تیکه که میگه:و این اشک شادی است،چرا که دلم در این شهر پوسیده بود.

خوش بحالش...سعادت بزرگی...شهادت

ما هم انشاا...بریم و یه صفایی به دل پرگناه مون بدیم.

 

++شهدا دستمونو بگیرید...ما رو حفظ کنید.

+++خدایا هیچ وقت مرا به حال خودم وا مگذار.

+++شهید سعید مرادی توروخدا تورو ب حق مادرمون حضرت زهرا (س)دستمونو بگیر هوامونو داشته باش و برامون دعای مخصوص کن.

+:http://uplod.ir/3xea7am2cnvi/______________________________.amr.htm
این مداحی کنار اروند ک یکبار با خانواده رفته بودیم و شب مهمان شهدای اروند شدیم.عجب شبی بود و چه برنامه ای داشتن و کنار 8 شهید گمنام و مداحی که ... (با گوشی ضبط شده)

التماس دعا

یا زهرا

۹۱/۱۲/۱۳
sama

نظرات  (۴)

سلام

انشالله میخونیمش

التماس دعا

پاسخ:

سلام

انشاا...

محتاجیم ب دعا

التماس دعا؛
پاسخ:
محتاجیم ب دعا
"هوالمحبوب"

سلام عزیزم ...
من این کتاب رو هنوز نخوندم ! از بی سعادتی !
ان شالله با معرفیت میگیرمو و میخونمش ...
ثوابش نصف نصف  :))))

ممنون که اینقده با معرفتی :-*

ولی من شرمندتم که مشکل دارم و کم کم میام پیشت!

واقعا معذرت میخوام :(

+ خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی به دعات نیاز دارم ... یادت نره

قربونت :-*
پاسخ:

سلام دوستم

خیلی قشنگه حتما بخون

خواهش همین ک بیادمونی ممنووون

محتااااجیم ب دعا

سلام
نه آبی نه خاکی...اصلا بنویسید نه زمینی....بلکه آسمانی....
خیلی کتاب خوبی بود...
انشالله شهدا شفاعتمون کنند
یاعلی
پاسخ:

سلام

خیلییییی

انشاا...

یا زهرا